3 Eylül 2011 Cumartesi

Cenabet komik sözler 2011

Deveye sormuşlar; -Boynun neden eğri ", + Suat Bey Yanlış iğne vurdu amk. Demiş ;)

Bilgilerde çalıştığı yere, " çok zor şartlar altında " yazan ergenler ; ne yapıyosunuz olum ' çok zor şartların altında ' ;)

Izdivaç programlarında kendisine gelen talibi beğenmeyenleri bi anlayamıyorum. ' Am Bulmuşlar Kıllısını arıyorlar' ibne'ler ;)

eyy PKK!! bastığın yerleri toprak diyerek geçme tanı. bir TÜRK görürse siker ananı...

Kaç yıldır 31 çekiyorum bankamatiğin elimden parayı çektiği kadar hızlı çekemedim.
seni üreteni s.k.yim...skmek isteyende beğensin...


Iki nokta bile üst üste biz hala sağ el :)

Tarih'te bugün 30 Yıl önce Bülent Ersoy Ayakta işiyordu. .

Kendi yaptığı paylaşımı beğenmek , masturbasyondan sonra; ' ohhh bugün çok iyiydim ' demek gibi bişey olsa gerek.

Evlenmeden sevişmek değilde. Sevişmeden evlenmek kötü olan.. Ya defolu çıkarsa, ya performansı sıradan karbon piller gibiyse

Elalem milli olsun biz tribünden seyredelim adaletmi Lan bu ,)

Kızlar fotoğraf çekilirken domaldığı kadar bikaç abazanin önünde domalsa nüfus patlaması yaşarız. :

Uçan memeliyi bilmemde, Kaşınan bi memeli var Oda Hilal Cebeci. .

Sevişme sahnelerini kesmeyip, Kemal Sunal filmlerinde Kemal sunal'ın eşşoleşşek dediğ bölümü kesenler ; o.cocugusunuz.!

Bilgilerde , Okuduğu Okula Hayat Okulu Yazan Kızlar Bitirince Hayat Kadınımı Oluyoor ?

Facebook'ta haberim olmadan bir gruba dahil edilince kendimi uykudayken tecavüze uğramış gibi hissediyorum...

Çok düşündüm ve buldum. - dürttüysem ekle demek; ellediysem yatalım gibi bişey olsa gerek. Haksızmıyım ?

Kocamandı, elimde tam olarak tutamıyordum, çok büyüktü, aşşağı yukarı salladım tam fışkıracakken ağzıma dayayıp hepsini içtim..

Coca-cola'yı çok seviyorum :D


 Çok Yıprandım, 1 aylik bir tatile çıkıyorum.. "

Sağ Elin


Sevgililer 2'ye ayrılır.
Kalbe oturanlar,
Kucağa oturanlar.


Bir kadini Gelinlikle degilde , Jartiyerle hayal ediyorsan ADAMSIN ! -Sahin K. :D

‎''Kalin bacagin ve genis kalcan oldugu halde mini etek giyiyorsan bunun tek bir aciklamasi var''
Götüne Çok Güveniyorsun :D


Okan Bayülgenin sunduğu "Çek bakalım"programına katılmaya karar verdim.Yeterli sabunu temin edebilirsek yarın çekimlere başlıcaz. :D

Çek cumhuriyeti" diye ülke ismi mi olur lan, abazalar ülke kurup bağımsızlığını ilan etmiş sanki..

Erkekler "ufacık" şeylerden bile mutlu olabilirken kadınlar hep "büyük" şeyleri bekler ve ister.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa