3 Eylül 2011 Cumartesi

Cenabet Sözler 2

Ne kadar güzel olursan ol , Sabah uyanır uyanmaz aklıma gelen ilk şey hep çişim oluyo :)

Kaçınız çıplak bedenler karşısında sadece gözlerine bakacak kadar ' ADAMSINIZ' diyen kızlar. Peki siz kaçınız şişkin cüzdanlar ,spor arabalar , nakit paralar karşısında soyunmayacak kadar ' KADINSINIZ ' ...!

İsviçreli bilim adamlarının yaptğı araştırmaya göre,bayanlar ilk buluşmayı önemserken erkekler ise daha çok ilk vuruşmayı önemsiyormuş.

22 tane adam salak gibi 1 topun pesinden koşuyo" diyen kızlar ;
2 tanesi koşmuyo, kalede amk.


Sünnetçi bile görmemiştir senin gördüklerini.

Sorsak hâla annesin kızı (;


‎''Kim o'' diye sorduğumda ''ben'' diyen herkese kapıyı açarım.

 Tmm ' Tamam Demekse ' Hmm ' Hamam Demek Diyen Kızın Durumuna O Zaman
' Tşk ' Da Taşak Demek Yazdım Önce Yorumumu Sildi Sonra Engelledi aq :D


Bir satış yöneticisinin kredi kartını çalan hırsız, o kredi kartıyla Somali'ye 500liralık yardım yapmış. Vijdanlı hırsızmış, helal olsun.

Sizi işe almam için 2 dakika içinde beni ikna edecek ne söylerdiniz?
-Beni işe almazsan senin ananı avradını ..... :D


Kızlar ;

Kanka ayrıldık :/
-Bitanem ya çok üzüldüm inşallah barışırsınız :(

... Erkekler ;

Ayrıldık Lan :D
-Helal kanka kaşardı zaten oğluum.Bizim mahalledeki tuğce senden hoşlanıyomuş :D


‎16 yaşında ağzına alan kızdan ne hayır gelir amına koyim!

Kötü sans yoktur, cenabet vardir "

"Cep telefonu dediğin cebinde durur, sizinki el telefonu." - Babam.

Ramazan boyunca içki içmeyip, bayramda rakıyla yıkanan, birayla duş alan, viskide yüzen insan, cennette yerin hazır, hadi yine iyisin.
 


sermayesi göt olanın hiç müşterisi eksik olmazmış:)

Sigara paketleri üzerindeki "Cinsel iktidarsızlığı sebep olur" Fotoğrafına babamın müthiş yorumu ; "Bu karıya kalkmaz zaten."

Küçük Johnny münasebetsiz bir zamanda anne babasının yatak odasına dalmıştı..
"Baba ne oluyor?" diye sordu.
"Karnım acıktı oğlum... Annen bana süt veriyor."
"Ya, öbür yaptığın şey ne?"
"Sütün tazyiki yetmiyor da, pompalıyorum.":)))))


sevgilim neden prezervatif kullanmadın
+ artık hiç bişeyi s.....me takmıyorum..... :)))


Cana geleceğine mala gelsin mantığıyla davranıp, kapkaççıyla karşılaşınca domalıp mala vurdurtan kızlar var moruk.. :))))

Elin gavuru düz duvara tırmanınca ' Örümcek Adam ' diye halk kahramanı ilan edilir . Bizimkilerde düz duvara tırmanınca abaza diyorlar:))))

Cemil İpekçi "Kadın olsam metres olurdum" demiş. İnsan merak etmeden duramıyor ,acaba erkek olsa ne olurdu???????

Bilgisayarımdaki en abaza komut: Tümünü Göster.

Bazı  erkekler trafikte kadınlara yol verdikleri için, kadınlar da onlara verecek sanıyorlar.

Bu eve giren ilk kız olduğum için çok mutluyum aşkım.
- Diğerlerini Necdet'in evinde hallettim sevgilim.


Aşk, baş omuzdayken yaşanır. Bacak omuzdayken değil:))

Senin kolların yok mu be kadın? Neden her 'Seni Seviyorum' diyene bacaklarını açıyorsun.

İlişkiden ilişkiye koşup " doğru insanı bulamıyorum yaa" diyen kıza ; Sen anca yarramı bulursun dicem ama denmez onlar çiçektir.

Yeşil yeşil gözlerin. Yere değsin dizlerin. İki sokim bi çekimde Yarrak görsün gözlerin.
 


‎80 yasindaki adam rusya ya vize kalkti diye seviniyo, amcacım vize kalkınca O da kalkmıyor...

Bir kadının en narin yeri kalbi. o yüzden, kalbini kırdınız mı onu memesinden öpün, hemen geçer

KadınLar çiçekse; Düz mantık; çiçekci pezevektir...

 ♥ " Böyle Yapıınca Kalp . " 3< " Böyle Yapıınca Göte Giren Şemsiye.

Dün Facede Annesi Olarak Kaydettiği Kızla Bugün Ilişki Yapan Arkadas "Anam Avradim Olsun" Sözüne Açıklık Getirdn Tşkrler :)
 





0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa